JOM KLIK

Tuesday, June 12

Wedding Mak Sedare

Last week first time dalam 29 tahun aku hidup dekat mukabumi nih aku pegi Chinese wedding.wedding mak sedare tiri Kecik.seronok la pegi sebab aku boleh tau macam mane adat wedding dorang.dua hari berturut kitorang pegi,Sabtu malam dinner pastu Ahad tuh macam sambut pengantin ngan sambut menantu la.

Senyum la dik.Rania ngan atok sedare die.nasib baik die nak pakai riben ngan skirt kembang kembut nih .nampak la gegirl skit

Rania ngan moyang.


MIL with her brother & SIL

Ni ler nenek tiri Kecik.giler sempoi pastu friendly & caring sesangat.aku ingat lagi mase tuh peknen kan Rania kemain die pimpin tangan aku nak turun tangge hihihihihihihi


Mummy, Rania & Opah

Ping Hong & Shin Wey.Jatuh tergolek pun selamber jer sambung main.aiyakkkkkk

MIL & siblings



ingat kan Rania nak tido,sumbat ler dalam stroller.letak jer kemain lagi main gelak2 pastu tarik2 selimut.angkat balikkkkkk

Budak kecik bajet artis.grrrrrrr.suke kene dokong

Next day dekat umah pengantin pompuan.Chinese style kalu kawen pengantin bagi duit dekat budak2 kecik yang bawah umur dorang.untung Rania.




last sekali,kitorang reramai anto pengantin pegi umah mak mentua die plak

tu pakcik ngan makcik aku.kemain rock pakcik aku.....rambut perang pakai subang.hebak hebak hebak.

last sekali ni pun pengantin jugak nih
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
walaupun lame tetap berseri
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

hoi la perut Kecik mcm ngandung 3 bulan

k bai.

7 comments:

Mummy Sher said...

Amboi gambar terakhir tu romantik gitu..comel!

Nazirah Azeman said...

u,gmbr last nih enteprem lebih2 sikit heheheheheh

Ruse Sulaiman said...

Askm. T.kasih singgah blog akak. Rania good girl. Mood baik je ;) bestnya dpt angpau. Sweet family

Nazirah Azeman said...

kak,mood die tengah baik kak.kalu mood tak baik habis die cakar diri sendiri hehehehehehe

hambaAllah said...

Hye dear..salam kenal
Nice knowing u..btw.rania cumil sgt! :)

Nazirah Azeman said...

hehehehehhe tq :)

Fieza Sani said...

Rania yg untung,dpt angpau lagi dari pengantin..