JOM KLIK

Friday, June 22

Sabar

Mak pesan yang sabar itu indah

Ape agaknyer salah mak ngan ayah aku dekat si polan pun aku tak tau.

Ade jer yang tak kena dengan mak ayah aku dekat die.

Mak ayah aku perasan tapi amik langkah berdiam diri.

Aku sedih

Tapi kate mak,kami dah tua.......budak muda buat kami,umpama habuk dekat kayu,angin tiup,terbanglah habuk tu

Mak ayah..........menitik air mata aku.semoga ALLAH SWT kuatkan semangat aku.

Aku kena kuat utk famili aku sendiri.

Mak pesan dekat Rania-bile wan dah tak de nanti,Rania jage mummy yer.Menangis lagi aku dalam diam.

Sabar itu indah,kalu iman kite kuat,maka semua yang susah,kite boleh go through.


6 comments:

Chekgu Azrine said...

tq sbb sudi singgah blog akak ye sis..

kakchik@ella said...

semoga kita sama2 kuat semangat, Nazirah.

Nazirah Azeman said...

chekgu:no prob

KC:ok kak,tp akak jgn tutup blog yer

Mak Wardah said...

Salam kenal, kuatkan semnangat, tawakkal, doa akak semuanya dipermudahkan

Sherwieyna Muzzawer said...

Eh jahatnya orang tu. Nampak sangat macam kurang ajar dengan orang tua awak. Takpe u kena kuatkan semangat dan banyak bsabar.Satu hari nanti orang tu akan dapat balasan. i pula yg sakit hati kat orang tu,geram sgt!

Nazirah Azeman said...

mak wardah:tq kak.
wieyna:tq u.on one fine day,i harap org2 mcm nih dpt pengajaran