JOM KLIK

Wednesday, June 6

Ahli geng bas sekolah baru???????

Kalu masuk jari kaki dalam mulut tuh tanda nyer nak adik eh?

omaiiiiiiiiii Rania dah dapat masuk kan jari kaki ke mulut dengan sekali napas.tapi nyer mak ko yang macam nak benti napas.post kat fb ramai member ckp Rania nak adik lagi.

uwaaaaaaaaaa nanges kuat kuat.

waaaaaaa nanti dulu eh Rania,kite bonding dulu.baru anak sorang aku rase tak cukup tanah jer.sume benda kene buat laju laju.jalan pun lebih laju dari zaman tak de anak dulu.makan pun bawah sikit dari gelojoh jer.balik keje kelek anak dulu.almaklum lah supermok mummy.

aku azam nak dapatkan anak 2013.eh boleh plak macam nih kan?????

tapi kalu dalam mase terdekat nih aku peknen lagi,alhamdulillah.

4 comments:

Lala Latif said...

haha..xlama la tu....
ekekeke..

salam kenal..:-)

Nazirah Azeman said...

gulp gulp gulp hehehehehe.

salam kenal jugak :)

Sherwieyna Muzzawer said...

hahahahaah..dah start minta adik nampak..hehehe

Nazirah Azeman said...

heheheheheh sekali napas jari jemari tembam tuh masok mulut