JOM KLIK

Friday, June 8

Kalu Bukan Rezeki Lagi

Bukan lagi rezeki aku,dah setengah tahun tunggu.......masih lagi belum settle.tak ape lah.......bukan lagi rezeki aku.tapi aku patut bersyukur yang aku masih lagi ade kerja,gaji dapat tiap-tiap bulan,susu anak belum lagi penah putus,pampers anak pun tak penah la tak boleh beli.setakat hari nih belum lagi la kitorang sefamili putus makanan.alhamdulillah sangat

tapi,ade sikit perasaan terkilan kat hati nih (ewah macam bersastera pulak........poyoss kuaselapanpuloh) kenape after 6 months banyak sangat alasan.tapi siape lah aku nih kan........ape boleh buat.........sabar sabar & terus sabar.

rezeki ade dekat mane-mane,mungkin rezeki aku dengan tudung-tudung aku nih.eh tetibe plak kan.

k bai

**nak mengadap kak lili buat costing bisnes kitorang.haku ni kan lembssss sikit pasal kire-kire nih.

No comments: