JOM KLIK

Monday, June 11

Dulu tengok anak orang,sekarang anak kite

Semalam hari yang sangat le penat utk seisi keluarga.wahhhhhh.........seisi keluarga hokey,bahasa jiwa bangsa.bukti penat nyer,Rania tido malam tadi tak sedar sedar langsung.pagi tadi sebelum pg keje pun aku gomol die pun kemain sedap jer tido tak hengat.

Nak cite pasal Rania,semalam mase kitorang pegi makan dekat Alamanda,Rania tak mo duduk dalam stroller die.bajet dah besar,nak duduk sendiri.ape kessss?mak ko tak kose nak bagi duduk sendiri lagi,kang buatnyer terkebelakang camno??????bising apak ko nanti dik.haku kan ibu mithali..........aku dokong la die bawak pegi meround kejap sementara Kecik ngan in law makan.well,Rania kan dah 7kg ++,nak dokong lelame memang ler aku tak larat.kejap jer meround pastu aku decide duduk jer tengok Kecik makan.

Tapi tapi tapi tangan Rania ni kemain kuat merentap gelas air aku.

prannnnnnnnggggggggggggg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jatuh.wa.....satu kedai tengok.

sabar je lah.

sebelum nih aku selalu tengok anak orang nangis la dalam kedai,guling-guling bile tak dapat mainan,pecah kan gelas,adegan campak mencampak,bla bla bla banyak ler lagi

Maka nye aku kene standby mentally & physically untuk hadap situasi-situasi kat atas nih.

Dear Rania,

Jadi lah anak yang bersopan santun,mendengar kata,kalu nak notty sikit boleh tapi jangan nak over.sebab kalu over........habuan sedang menanti.yeawwwwwwww

Luv u baby

Gambar selingan







No comments: