JOM KLIK

Thursday, June 28

Krabi

Tak de idea nak tulis ape lagi pagi nih.aku post je entry Krabi yang kemain lame terperap kat draft.

Day 1

banker haku tengah massage kaki.pelik aku,sampai ke Krabi selak nak massage.haishhhhh.tokeh kedai nih muke macam Yasmin Hani.

Day 2

tak hengat ape name resort nih tapi rege nyer rm3000 per nite.mehe........


ye..........kalu haku pakai 2 pis ni mau nyer rupe macam katak

ni bamboo island.mase nih langit dah gelap.aku dah pucat lesi dah muke.ai kan takut air.

Day 3

tangan orang dulu yang duk dalam gua


aku sakit hati mase nih nak balik,ade sorang guide tuh dari grup lain cakap ade buaye.vunguks

tempat ternak oyster


Last day

pulang mari lah pulang


Overall aku rase Krabi ni kalu nak pegi honeymoon ok la kot,tp for family yang ade anak kecik.........mmmmmm macam tak sesuai la pulak.

7 comments:

♥ Vna ♥ said...

bestnye gi Krabi..tunggu anak² besar sikit bru leh gi jalan² jauh ;-)

Nazirah Azeman said...

ye la wina,i pun ms pegi nih hati suku jer kat krabi,yg lain tinggal kat kl sbb asik igtkan anak.pastu trus husben ckp biar anak besar baru angkut sume berjln

Mummy Sher said...

Eh nampak macam seronok je krabi nih. betullah kalau ada anak2 kecil tak sesuai ke tempat ni.mood teringin nak pergi..hehe

Nazirah Azeman said...

u,for honeymoon ok.but then kalu penakut mcm i pegi nih mood nak honeymoon pun hilang sbb asik nmpk signage amaran tsunami jer huhhuhuhuhu

Madam iEeDaZ said...

singgah & follow..salam kenal yer!

Cik Rose said...

salam perkenalan :)

bestnya g Krabi :)
Teringin jugak nak ke sana, tapi takut la pulak..

Nazirah Azeman said...

mama isha:salam kenal jugak :)

roz_reeza:salam kenal hehehehehe,jgn la takut.sbnrnye ok jer,sy nih kan poyo tu yg takut tuh.heheheheheheh