JOM KLIK

Tuesday, July 24

Hadiah Hari Jadi

Auchhhhhh laki ai dah tua dah rupenyer.dah 29 yo.


Ahad baru nih birthday Kecik.haku tak tau nak beli ape.tapi Kecik memang giler jam.memang giler jam.sampaikan birthday aku ke,anniversary kitorang ker,die dok meroyan beli jam.ish ish ish.Rania yg baru bp bulan pun die dok sibuk nak beli kan jam.aku bt pekak jer.hengat Rania tuh paham agaknyer.kang kalu minah tu geget2 jam sampai tertelan sape nak jawab??????


Ni second year la aku celebrate birthday Kecik.Lat year aku bagi basikal.konon nyer nak main basikal,sudah nyer aku tengok basikal tuh tersadai kat belakang rumah.siap berantai bagai.alasan nyer...........dah ade anak nih macam malas la pulak.jawapan tak boleh blah.Rania tak bersalah hokeh!lagi satu hadiah last year-minyak wangi.kemain dok sentap tanye nape aku bagi minyak wangi,sebab busuk ke?hai la....malas nak layan.


This year aku tak tau nak bagi ape sebab mase last 2 weeks pg merayap 3 beranak,aku belanje Kecik wallet.aku siap cakap ni hadiah besday u tau.hakhakhakhak jahat giler punyer bini.Tp ahad tuh mak mentua aku ajak kitorang g Jusco.aku on aje.dari dok umah aku kelaparan,baik aku berjalan rehat kan minda.awwwww bunyik macam stress sangat dengan idop nih!sebabkan ai nih isteri mithali terosssss bukak mulut cakap-dd u nak ape hadiah birthday?i belikan jam nak tak?aishhhhhh on saje la kan.


Kecik memule pilih jam yang tali besi.i dont like ok.kalu nak besi boleh tapi pilih color hitam.dah jumpe dah besi hitam tapi nyer muke nyer besar gedabak.besar muke jam dari tangan laki ai.reject.cari lagi...........last2 amik yg tali rubber color hitam.ade secret sebenar nyer,mase memule tengok jam dari luar,memang aku dah berkenan kat jam nih.nampak smart jer kalu laki aku yg debob tuh pakai.tapi ye la arini kan katenyer besday boy,aku biarkan jer besday boy pilih.dalam pade tuh dok berdoa dalam hati,JANGAN PILIH YANG MAHAL.hahahahahahahha.


finally Kecik nampak jam tuh.die tanye aku ok ke tak.opkos aku jawab ok.aku memang aim jam nih.cantiks okeh.


ketemu sudah jam idaman kalbu.........lantak la kalbu ke idok kan,janji ingat ai tiap mase.hohohohohoho


tp jangan lupe next month yer,ai nak handbag.nak mintak gucci ke lv ke memang melampau la kan.ai nak beg jurulatih jer............ok lettew kan.

Till then......i lap u lah.

p/s:pagi tadi ade org tido dekat meja ms bersahur.haku jugak la yg cerah buntang bijik mata mengadap makanan.aishhhhhhh

No comments: