JOM KLIK

Monday, July 30

9 Ramadhan

Back to office,back to work,back into reality.

Kite cite pasal makan semalam la ye 


Ikan bawal 3 rasa


Tom Yam campur

Kecik cakap sedap gilerrrrrrr.hahahahahah berani la pulak kang cakap tak sedap.kuikuikuikuikui.kang binik sentap die yg pening kepale.

Ni untuk budak tak pose kat umah tuh,die pun ade juadah istimewa jugak.


Bubur Rania


Siap blend........stok sampai Rabu nih

Received bad news.Motor company hilang. Ye ye ye ye khabar sedih untuk kami di HR & Admin. Tidakkkkkkkkkkkkkkk!!!!!!!!!!

Aishhhhhh

4 comments:

ieedaz @ mama_isha said...

uikss motor ilang..bulan2 pose pun nk wat keje mencuri ni....huh

Nazirah Azeman said...

tu la pasal,bulan2 pose nih pun ade org panjang tangan.aishhhhh

patut la td dispatch ktrg dok dtg sini mcm takut2 rupenye nak gtau bos ade bad news.hohohohohoho

Tengku Fauziana said...

alolo..sedap nyer tomyam..

Nazirah Azeman said...

nyum nyum nyum.

tp kalu pregnant lady xblh makan tom yam :o