JOM KLIK

Thursday, May 31

Rania's first meal

Kecik: Mi balik nanti masak kan bubur untuk Rania. I tengok Rania telan telan air liur tengok Rayyan makan nestum.

wahhhh telan telan air liur hokeyyyyvery the drama quennn baby.

Petang semalam balik jer keje dengan pakai tag keje lagi,terus haku pg dapur bt bubur Rania.aku campur sekali dengan kentang kecik2.aku potong kentang tuh dadu,jerang bubur tuh dalam sejam kot.yang Rania nampak aku tengah buat bubur tuh kemain telan telan air liur.ape kes kamu nih????????lapo betul.sebelum ni aku ade la jugak bagi Rania makan tapi macam sikit2 la,bagi die rase dekat bibir jer.sebab aku takut nak bagi Rania makan sebelum 6months.aku cepat panik,nanti kalu ape2 jadik kat Rania nanti macam mane?????????so,aku ikut nasihat pakar bagi makan ms umur 6 months above.

aku rase bubur aku masak semalam sedap.ahaks giler perasan.ye la kot budak tuh mane ade perasaan,nanti kalu dah besar nanti mau nyer Rania cakap-mummy tak sedappppppppppppp!

okeh eksen nak pegang sendiri

nyum nyum nyum



nak suap sendiri jugakkkkkkkk

okeh tu je nak cite.nanti malam ni aku nak masak mashed potato pulak.macam rajin sesgt jer bunyik nye hehehehehhe

4 comments:

Mardhiyyah Fadzil said...

rerajin la masak untuk anak tu ye.... sangat berbaloi-baloi... dhiya dulu selalu rujuk HSFFYB group kt fb.. jom join!!

Nazirah Azeman said...

grup tuh dah join hehehehehehe.semangat nak memasak nih.hehehehehehe.nnt share la resipi kat blog

♥ Elin ♥ said...

waaahhh,,,nih mommy pasti rajin pelbagaikan...tgk lah sikecik tuh...semangat sungguh!...geraammm rasa nak cuubitt jer.

Nazirah Azeman said...

elin die semangat nak suap sendiri.perasan dah besar hehehehe.