JOM KLIK

Friday, May 11

Happy Mother's Day




Sunday nih Mother's Day.walawey,i'm a mom okie.eksited nak celebrate Mother's Day nih.aku lupe sebenar nyer yang aku pun dah layak celebrate.sib baik Kecik ingat kan.sejak dah jadik mak nih aku rase lifestyle aku dah berubah.wahhhhhhhhh lifestyle gitew.curlasssss ko.

Adik ipar aku dah berdering dering message abang nyer tanye nak beli ape dekat MIL aku.Kecik pun dah tanye nak beli ape dekat mak aku jugak.tapi aku nih,Kecik tak tanye pun nak ape.grrrrrrrrr.tak adil betul!tapi dah decide dah dengan Kecik yang this year kitorang tak mau bagi hadiah,kite pg hi tea jer.yeayyyyy makan makan makan,ai loike.tapi aku macam biase la kan-aku la mak,aku la organiser.keje aku tukang cari hotel mane yang hi tea sedap sedap,set time dengan family aku ngan family in law aku,bt reservation.bayar membayar biar la bapak bapak ngan adik ipar aku yang settlekan.tak mo campur.larikkkkk jauh jauh.

tapi kan tapi kan tapi kan

memandangkan Mother's Day nih aku dah terobang ke tempat aku ngan Kecik veragan ala ala pelancong hebakkkk,maka nyer kitorang celebrate lepas balik dari pelancongan (taram saja perkataan nih) kitorang nanti.

MAK:I LOVE U MAK.KASIH IBU MEMBAWA KE SYURGA
MAMA:TQ FOR ACCEPTING ME AS PART OF YOUR FAMILY
TO RANIA:JANGAN LUPE BELI KAN MUMMY HANDBAG & KASUT BARU





So to all moms out there,HAPPY MOTHER'S DAY.we are very very amazing women & extraordinary people.








CUTE GLER KOT BEAR NIH PELOK LOVE NIH

2 comments:

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

ila dapt hadiah hi tea bsama jacob ..kiranya itu hadiah utk hari ibula utk mak

Nazirah Azeman said...

Wahhhhhhh best nyer.