JOM KLIK

Friday, May 4

Facebook

Yebedabedu.........arinih  jumaat.pastu coti 2 hari.esok big day rania.hahahahahaha hover mak ko rania-big day la sangat.

Sebenar nyer kan nak cite pasal ex skolmate aku sorang nih.die nih dulu mase sekolah bukan la dalam lingkungan kawan kawan aku.tapi aku kenal la die sebab nyer dolu dolu mase kecik kecik duk kuarters polis,harus la ko kenal orang keliling kan???????????die nih ade problem kot dengan husband die.ok la as a wife aku simpati dengan para para isteri yang dikhianati suami.mintak di jauhkan la situasi macam nih dalam hubungan aku ngan kecik.die meluahkan perasaan marah ngan geram die dalam facebook.pada aku tindakan nih kurang bijak,sejahat mane pun suami tp dah die masih pegang tittle suami tak payah la nak aib kan suami ko.ini ade ke patut diletak nyer status laki die ngan pelacur itu la ini lah.tapi agak pelik la jugak kan sebab nyer sekarang nih die tengah mengandung.aik,dalam ko hamun laki ko tuh sempat jugak perut tu membuncit.

aku nih nak tanye direct dengan die idok le aku kuase nak bt cenggitu.aku pun risik risik la dengan sorang skolmate aku nih.die cite la yang die ade nasihat kat si polan nih,si polan ni jawab die redha.udah ade kisah izzah ombak rindu pulak aku rase.tapi kawan aku cakap macam die tak redha jer.memang pun aku rase die tak redha sebab nyer dah tiap tiap hari memaki laki die dalam facebook.tapi aku pelik pulak dengan orang sekeliling die yang kemain suke bebenor like status die tiap kali die memaki hamun tuh.penah aku tengok die dapat paling sikit 5 likes.ko hadooooooooooo??????

aku ni tak pandai agama tapi bukan ke mengaibkan orang tuh dimurkai ALLAH swt?????hmmmmmmm memang semua perempuan sakit hati kalu pasangan die buat pasal.tapi kadang kadang tindakan bodoh kite akan menambahkan sakit hati kite.dalam tengah sarat mengandung tuh,biarlah ayat ayat yang keluar dari mulut kita tuh ayat ayat yang baik bukan ayat ayat maki hamun.tapikan bile die dok cite keburukan laki die jer dengan gtau satu malaya laki die kene tangkap basah bukan ke itu membuatkan orang akan cakap macam nih-ko pun same jahat.

pada aku,kisah rumah tangga tuh bukan ke kisah dalam kain.kot kot dah tak tahan sangat cite je la dekat close family atau kawan kawan yang betul betul boleh dipercayai,bukan menjaja cerita dekat laman sosial (ewah laman sosial gitewwwwwww).

dear s******h,kadang kadang ALLAH datangkan kite petir guruh utk bagi kite pelangi yang cantik.waaaaaaaaaahhhhhh bermadah pujangga pulak ko eh nazirah.

nota kaki:aku pun penah dikhianiati,ditipu hidup hidup dengan orang yg konon nyer tau undang undang,tapi aku bersyukur hubungan tuh berakhir sebab di penghujung kisah tuh,kebenaran terbukti.ALLAH swt sangat adil dekat hamba nya :)


No comments: