JOM KLIK

Wednesday, May 9

Ohmakkosuwetttttnye Abang Awal

Kalu kecik bace entry nih harus aku kene bebel lagi dengan kecik-over la u nih.bt malu kaum jer.bla bla bla bla

Aku ni dolu dolu bukan peminat Awal.serius bukan,aku ingat lagi mase tuh Awal belum fofular lagi,aku dengan famili terserempak dengan Awal dekat Ikea.kemahennnnnn lagi waktu tuh Dibah amek gambar dengan Awal.aku pulak tuh yang tukang amek kan.aku siap gelak gelak lagi.tapi Awal memang sempoi,pakai tshirt xde kolar,pakai selipar.selipar hokey.ko hadoooooooooo?

Sampai la aku tengok VC die nyanyi lagu pakwe lame aku kat wedding die baru aku rase ohhhmehhhhhh suwet nyer ko nih.ye ye ye ko memang sesuai sangat dengan Scha.aku suke ko Awal sekarang.



kemain menjerit jerit macam pompuan giler aku dekat tempat Pika tengok VC nih.ooo suhweetttt nyer Awal.kalu laki aku dengar memang kene ar.hakhakhakhakahak

No comments: