JOM KLIK

Thursday, May 10

Kisah Jeans Biru


Semalam balik keje kecik ajak pg AEON Rawang pas maghrib.aku ponnnn asal dengar jer dengar nak pg tempat nak melebur duit seronok ler sangat kan.bajet duit dalam akaun rimau tuh ade riban riban lagi hahahaha.padahal nan hadoooo jer.

Tapi yang best semalam aku saje saje jer try pakai jeans biru kesayang hakak dari zaman anak dara lagi.weyyyyyy aku lompat lompaT katak dalam bilik>>>>>>>>>>muat weyyy yahooooo.aku memang sayang jeans nih,sampaikan penah ler berbulan bulan tak basuh.tapi kan ade orang cakap jeans kalu lagi lame tak basuh,lagi syok pakai.aku ikut cakap orang jer.kemahen aku dokong rania depan cermin bagitau rania-see Rania, mummy dah boleh pakai jeans nih.Rania blur jer.hahahahhaahha,tak pe lah nak,ko kecik lagi.






Malas nak bawak stroller,duduk ler kamu tergantung dengan carrier tu yer

 Tapi kan pagi tadi aku sentap dengan kecik,ade ke patut die bt aku mcm nih dalam kete

Aku: I kurus tak?
Kecik: hmmmmm (ade lah dalam 10saat),kurus la jugak (muke nak cakap ngan tak nak cakap)
Aku: Cakap la betul betul
Kecik: Tak kurus macam dulu,mase sebelum peknen.kene kempiskan perut.

Waaaaaaaaaaaaa mak sentap hokey.

Heylo stubborn fat,pls go away.


3 comments:

Mamavouge said...

wah beb happy for u...ape rahsia kurus sile share.....

Mamavouge said...

wah beb dah kurus..happy for you...sila share rahsia kurus...

Nazirah Azeman said...

lin,nak pelok ko ketat2.hehehehhheeh laki kate aku blm kurus lg.

**tiap2 ari pukul peha sendiri sambil ckp-bt malu jer wey peha besar hahahahahahah