JOM KLIK

Monday, May 7

5 bulan 2 hari

Yeayyyyyyy................arinih genap anak aku 5 bulan 2 hari.yeayyyyyyy malam nih nak bawak Rania g cucuk 3 serangkai.kalu ikutkan rekod,malam nih last Rania cucuk 3 serangkai.Rania jangan nanges yer.jangan bikin malu sama mummy ya anak kecilku.

ooooo pehlesssss mummy,no camera plissssssssss
Udah 5 bulan dah debob nih,sekarang tido kemain konker katil.ewah ewah ewah lawan tokeh nampak.pagi tadi nasib baik aku tak hempap debob nih.aku toleh kanan cari mane nyer Rania,rupe nyer kemain dah die lepas kat peha aku.mak nye pun same tido mati tak hengat.hamekkkk ko,lasak kan tido.dah la sekarang nih dah start mengesot ke belakang.ke belakang hokeyyyyy bukan ke depan lagi.hukhukhukhuk.kecik dah selak sangat nak belikan walker utk Rania.aku pulak kemain selak tak nak bagi lagi Rania masuk walker lagi.ahehehehehheheehhe.laki binik fening

ok lah tak tau dah nak taip ape lagi.bye bye esok aku hapdate entry akikah Rania pulak.





2 comments:

Anonymous said...

Love your blog, in fact arrived by checking yahoo and google for a comparable issue to this post. Which means this might be a late post nevertheless keep up the great work.

Anonymous said...

Cool blog! Is your theme custom made or did you download it from somewhere? A design like yours with a few simple adjustements would really make my blog jump out. Please let me know where you got your design. Kudos
HTTP://www.CoolMobilePhone.net