JOM KLIK

Wednesday, August 1

Wordless Wednesday #4

Sleepy Rania    30 minit je tido.









11 comments:

mekchu said...

sekejap nya dia tidur.. tak sempat buat apa kalo mcm tuh..

entry resepi sosej roll dah up :)

Nazirah Azeman said...

haah mmg kejap je die tido.huhuhuhuhuhu.

Sherwieyna Muzzawer said...

HAHAHA..Sama je dengan si mata bulat. kalau siang je mesti tidur sekejap2 tapi kalau malam memang tidur sampai kesianglah..hehe

Nazirah Azeman said...

tu la kan.dorg nak membesar,nak main jer keje nye hehehehehehe

ieedaz @ mama_isha said...

Nmpk lena betul rania tu tp kjp je plak tdo :-)

Anonymous said...

Tremendous! This particular is all I can think pertaining to a blog post like this excellent. This kind of is literally a notably explanatory article post on the blog. You just need to know a lot about this amazing.

Nazirah Azeman said...

ieedaz:lena.........tp kejap jer tido nyer hukhukhukhuk

♥ Wina ♥ said...

sama dgn Syakil..puting mesti ade kat tepi ehehehee

Nazirah Azeman said...

gimme 5 syakil

SURIA AMANDA said...

budak umur ni mmg dia kuang sgt tido lebih nak main lebih nak explore..sama macam my niece si kembar..

Nazirah Azeman said...

itu la pasal.igt kan tido lame sekali tgk kejap je dh bgn