JOM KLIK

Thursday, August 16

Balik kampung

Arini last keje,esok dah start cuti.Kecik kemain selak nak balik kampung esok jugak.aishhhh orang lelaki ni kan cer la pikir yang org pompuan ni byk benda nak kene settle kan.biskut mazola aku nih tak siap lagi.blueberry cheesetart pun blm settle lagi.perempuan ni banyak nak kene pikir.aku bukan ape,kang kalu balik TI tu awal2 mau nyer aku blur tak tau nak buat ape.lain la kalu aku balik Raub, reti jugak la nak tolong ateh ngan mak.ni kang kalu salah bt kat umah Opah mau nyer den malu sekampung aku nanti.alahai.......bertenang jer lah.

Kate isteri mithali kan,aku layan je la cakap Kecik.esok lepas solat Jumaat kitorang gerak la ke TI.sampai tak tau la kul bp nnt tuh sebab esok for sure orang ramai nak balik kampung memasing.kene sediakan bekal makanan dalam kete nih sebab takut nanti jalan jam tak sempat berbuka kat umah Opah.

Tak dapat nak bayangkan malam raya nanti..........

Tapi haku pedulik hape..........sebab Rania kan ade,mesti seronok.wahhhhhhh nak ajak daddy g OU la kejap cari handbag Rania nak letak duit raye.hakhakhakhak

Tapi sebelum tuh nak tayang lagi gambar buah hati penggarang jantung hati gue......

Penat bersilat katanyer........

Peha tuh kene gigit pun die bantai gelak


malam ni misi nak settlekan cheesetart lagi.

SELAMAT HARI RAYA

MAAF ZAHIR BATIN


1 comment:

Mummy Sher said...

comel je dia tidurrrr!

selamat hari raya Mummy!