JOM KLIK

Tuesday, September 25

Wedding Cousin

Last week busy sikit kitorang sefamili sebab wedding my cousin.Kawen dah kuta.Rase nyer die macam bantut kecik lagi,tetibe skang dah jadik isteri orang.Laki nyer orang dekat jugak,sedare kitorang.umah pun dekat jugak,seberang parit saje.Balik raya tak payah gadoh2 sebab nyer sedare ngko,sedare aku jugek hehehehehehehhe.

Nak cite banyak pun letih,so kite enjoy dulu gambar.Gambar ni campur-campur dah.Nanti kalu mak incik rajin,mak incik hapdate belog siap ber part- part yer,part 1,2,3 bla bla bla.kalu rajin la yer huhuhuhuhuhuhu

 Qistan & Adibah


 Kami si jubahians

 Kami lagi........well mengamalkan konsep lepas dia.....dia......dia lagi

Jangan jemu lihat kehitaman baju kami.hakak panas peluh-peluh bau masam jerk

 Pengantin pegi salam-salam peminat,kitorang jadik pengantin pulokkkk


2 mak orang ngan 1 anak dara

Tapi pengantin nih tetap hot...................selamanyer nak hot..........................




































scrollll lagi eh



































jap





















 tarakuca ca ca ca





budak bawah nih pulak tak tahan hot

PIL bawak lari anak mak incik balik.sedih sob sob sob.tak de gambar banyak sangat Rania dengan pengantin.sedih sedih sedih

ok,bye.

arini makan free dekat office.Post Hari Raya Gathering kata nyer.

7 comments:

mekchu said...

hebatnya penangan shaklee ni.. baru tahu..

mekchu said...

ehhh hahahaha.. nak gelak dulu sbb tersalah komen la pulak..

nak komen part tarakuca ca ca ca tuh.. hahahaha

Nazirah Azeman said...

di maaf kan utk ibu mengandung hahahahahahahaha

eMMe said...

wah.. posing dengan jubah memasing... saat meraikan pasangan pengantin... mmg the best moment kan... kan... biar pun panas cuaca di luar, tapi tak mematahkan semangat kalian utk berposing de depan kamera, hehehhee...

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

kiki raya pun dah habis

Ila Ramliey said...

jubah hitam tu yg tak tahan..
paling senang nak matching kaler kan..

Nazirah Azeman said...

emme:seronok time wedg2 nih sbb blh posing sakan heheheheh

mama amana::)

ila:ye betul........hitam kasik taram jer dgn kaler pape