JOM KLIK

Friday, April 6

RANIA DAH JADIK ANAK DARA

Tittle atas mmg obvious aku nih obsessive mom.hahahahahaaha anak baru 4 bulan aku dh ckp anak dara. mlm semalam aku,mak & incik hasben pegi bawak rania sunat & makan rotavirus.tunggu sikit punye lama.........1 1/5 hour kot,tp jmpe doktor nyer ade la dlm 10 minit.sape kate gomen jer yang kene tunggu lame,private pun same yooooo.

budak debob nih tak nanges dah jumpe doktor.aku plak yang susah hati sebelum die nak kene sunat tuh,sekali doktor tuh bt die jerit sikit jer pastu sengeh sengeh.mak bangge dengan ko nak!tp malam semalam rania susah nak tido sebab nyer mungkin masa die kencing tuh die rase pedih sikit.alololololo sian anak mummy nih.sabar eh sayang,kata orang sakit tuh menghapuskan dosa.


**ms nih rania tengah berdoa dengan laki aku.doa nya lebih kurang macam nih-ya ALLAH ya tuhan ku,bagi la aku kekuatan untuk melawan sakit bersunat nih.jadikan aku kuat.hahahahahhaha comel giler kan doa laki aku ajar dkt rania.mate sepet tuh mmg dh ngantuk sgt dah tu.rania samapi tertido nak tunggu jumpe doc.sian baby mummy nih

next month rania dtg lagi hospital,nak cucuk 3 serangkai pulak.cucuk 3 serangkai yg lepas2 alhamdulillah rania tak demam.harap2 cucuk lepas nih jangan la demam jugak.

No comments: