JOM KLIK

Friday, April 20

Edisi Siasat

Jenuh aku memikir kenape air susu aku ngan air soya kak rina keras berdentung dlm peti ais.bukan letak dkt atas pun tp letak bawah.tetap jugak kerassssss.grrrrrrr.siasat punye siasat rupe rupe nyer ade tangan sape entah letak dekat "maximum".hamek ko.........mengejung segale jenis air dlm peti tuh.sabor jer la.

tp kan yang paling tak boleh blah aku jumpe benda alah nih dekat dalam peti.


























cer tengok










scroll lagikkkkk kasi suspen















jeng jeng jeng














tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


terbaik tempat simpan eye glo nih.elok jer comel duduk dekat tempat letak telor tuh

ade lagi aku jumpe cili padi kecot dlm peti ais tuh.ni aku tau keje sape.............hakhakhakhak cheeqa fozzeli nih mmg tau........kesian cili padi ko kecut dik


No comments: