JOM KLIK

Wednesday, April 25

Birthday SIL

Assalamualaikum & holahup

Last Saturday pg celebrate bday SIL. yg ke bpe tahun aku lupe plak.sowyyyyyy

Aktiviti biase la makan makan makan.aku mcm biase makan jer.rania aku tak risau sangat sebab nyer ramai yang boleh jage rania.esp FIL & kecik,tq abah & dd.mak mithali betul aku nih.hahahahahaha.

suke kecik aku belikan anak die suar tulis nih dekat vontot

nyanyi lerrrrrrrrr.mcm biase mak rania memang hover.....aku jer yg tepuk tgn bagai.rania pelik tgk mak die.sory ler mummy mmg suke besday besday nih


hebakkkkk mung rania.gelang rania yang tak boleh blah.ape hal tetibe aku tgk pipi anak aku kembong semacam nih.ke die pun makan jugak same macam aku??????????errrkkkkkkkk

rania tgk moyang moyang & nenek die.aku tak tau ape nenek & moyang dlm chinese

dah tak tau nak merepek ape.skang ni nak persiapkan diri dengan anta email amik payslip & increment.bertabah la jap lagik,dgn macam macam bisik bisik suara.

tata.

No comments: