JOM KLIK

Friday, April 20

Jumaat Penghulu Segala Hari

Assalamualaikum
Salam 1 Malaysia (perasan menteri la ko nazirah!kemaheeeeennnnnnn)

yeayyyyyy jumaat dah.arini lunch time tak mo pegi mane mane.nak duduk office jer.nak tido.hoh............ini ape yg aku pikir sekrg la kan,kot kot lagi sejam berubah pikiran nak pg melebur duit kat jln TAR.pagi tadi anak aku bangun kul 4pagi ajak main.pastu die tido balik kul 6.tadi naik train tersengguk sengguk aku ngantok.nasib baik tak terbabas stesen.hahahhahahaha.bile dah ngantok nih aku jadik lapar.kemain sedap melantak coklat.bile berat naik mulut bising pak pung pak pung.

Ni la yg aku makan sementara nak tunggu nandos.nak diet kan.................tapi nye makan tak hengat.lunch nyer menu aku dah ade-NANDOS.bulat bulat bulat

Tadi aku pegi timbang dekat tempat kawan aku.berat aku naik 400 gram.hamekkkkk ko.......patut la aku cepat mengah jer,rupe rupe nyer naik dah lemak tak tepu aku.syabas!!!!!!

**makan la lagik yer,dalam drawer ade stock hiro.kemain aku beli sekotak hehehehehhehe

**abaikan kaki aku yg burukssss tuh.lepas beranak nih tak kuase laki aku nak melayan pegi bt pedi.kecik cakap-dh boleh tunduk kan,bt pedi sendiri.kedekotssssss nyer kecik

No comments: