JOM KLIK

Friday, April 27

Backbone

Assalamualaikum & Salam 1 Malaysia (tetibe patriotik)

Entry ni aku nak kenal kan family aku.insan insan yang banyak menyaport aku dalam banyak segi-kewangan,moral & macam macam la.

ni ayah aku.ayah aku polis pencen.sekarang nih pengusaha kekabu.kalu korang nak beli kekabu boleh email aku iera_nas@yahoo.com.harge boleh kawtim.ngeh ngeh ngeh.aku ade cerita sengal masa zaman aku kecik kecik kalu kene marah dengan mak aku ke,ayah aku ke tetap aku carik ayah aku.sampai dulu balik kampung ade nenek tuh cakap ayah ayah ayah (sile sebut dalam intonasi sengau).sampai sekarang aku pegi keje & balik keje dengan ayah aku.ayah aku jarang merotan tapi sekali kene memang kaw kaw kaw nyer.so akan insaf seumur hidup tak mo ponteng sekolah agama lagi.hahahahahhahahahaahaha.ade lagi nih kisah sengal aku,aku takut polis mase kecik kecik dulu even bapak aku sendiri polis.

ni plak mak aku.mak aku nih dulu nurse.aku kalu demam mak aku la doktor aku.aku tak suke jumpe doktor.tunggu lame tapi bile dah masuk ade la dalam 5 minit pastu bagi paracetamol.hoh,itu beli dekat kedai ah thiam pun boleh.aku suke bebenor ler membantah cakap mak aku dulu.mak aku cakap A aku cakap B.bertuah punye budak aku nih dulu.tapi mak aku nih la pendengar setia aku.dolu dolu kot kot mak aku dah tak boleh nak handle aku,mak aku selalu cakap macam ni-biar la mak lari jer dik.haaaaaaaaaaaa time tuh memang aku drama swasta melalak melolong.welllllll ai memang drama queen.aku ingat lagi dulu mak aku cukup pantang aku bace URTV ke,MANNGA ke, HAI ke.sebab nyer mak aku takut aku lupa buku sekolah.tapi aku rase pantang tuh berjaya,aku tak suke pun bace.aku rase dalam dunia nih mak aku jer yang paham cara aku makan macam mane.aku memang payah sikit nak makan.kalu aku rase nak makan,aku makan la.kalu tak nak makan,memang aku tak makan.no means no.memang agak menggelabah perangai nih.jangan ikut yer adik adik (ko budget ko ade reader ke nazirah!

ni pulak laki ai ler

MOHD FAZELI aka KECIK-ni la orang yang selalu membantutkan nafsu membeli belah aku.asal aku tengok jer website online shopping die punye tarbiah..............hmmmmmmm malas nak cakap la kan.nanti panjang entry nih lagi.aku jumpe kecik mase reunion sekolah rendah.eiiiiiiii ai tak suke die sebab ai kan diva,ciri boipren harus la tinggi bak model..hahahahahahahha padan muke sekarang dah jadik laki.dulu kecik nih idok ler dalam kategori lelaki lelaki tinggi yang boleh di buat boipren.dulu mase sekolah die rendah.hahahahahaha.aku ingat lagi mase first time aku nak kuar date dengan die,aku siap cakap-eiiiiiii i nak kuar dengan u ni kan i mesti kene pakai flat shoe kan kan kan.die gelak jer.tapi ghope ghope nyer die lagi tinggi dari aku.hoh,maybe die banyak makan kacang panjang kot.saat kecik lafaz ijab,maka bertukar lah tanggungjawab ayah aku kat kecik.sebab tuh sekarang nih time aku tak dak duit jer aku cakap macam nih dekat kecik-ai ni tanggungjawab u tau dd.kecik hangen jer hahahahaahhahahhaha.aku memang suke cari pasal dengan kecik,drama drama tu penting dalam rumahtangge nih hehehehehehe.i lap u ler dd (okeh sile meluat yer)

dorang ni la VVIP dalam hidup aku.kalu salah sorang tak de,memang aku confirm aku jadik giler.

next entry aku nak cite psl zaman gemilang aku ngan kawan kawan dekat uitm.siap ler aku tempek gambar gambar kelakar dolu dolu hehehehehehehe

pst pst pst hi ade org WE CARE bace blog nih.hai hai hai,keep reading eh

No comments: