JOM KLIK

Friday, December 14

Kecundangnya Harimau Malaya

Salam

Wah hakak sekarang dah pandai okeh nak cite pasal bola.Ngandung punye pasal,aku jadi syoooook tengok bola.Kalu sebelum nih aku tau psl bola sebab Apex banyak bebenor gosip nye.Aishhhh

Semalam sampai umah awal.Lepas solat terus masak.Masak mee goreng jer,dasar khennnnn.Penat laki balik dari outstation,bini masak mee goreng je.Ok la tu bang.

Siap masak Kecik main selamber jer tengok cite pasal deco rumah.Tak de semangat kesukanan betul.Cit.Terus aku sound suh bukak bola.Kite kene support player kite okeh.Tengok la aku ngan Kecik sambil makan mee.Rania semalam tido baik punye.....tido dari maghrib sampai kul 6 pagi tadi.Senang hati mak bapak nak tengok bola.Kalu idok keje nyer bergaduh pasal remote je la dengan si kenet tuh.

Part paling sedih bile aku tengok Fadhli Shas tu kene buang padang.Pastu cameraman dok fokus dekat penyokong Thailand tunjuk suh Fadhli Shas kuar padang.Tak sopan betul.Aku nampak Fadhli Shahs tu nangis,merah hidung ko dik.Nangis la tu kan?Pastu nampak pulak ehem kekasih gelapku Safiq Rahim macam pg tanye referee.Suweeetttt ok.

Even kite kalah 2-0 dengan Thailand tapi pada pandangan aku they did a good game.Ok ape kan.....kite kasik chan dekat Singapore ngan Thailand pg berebut Piala AFF tuh.

Bukak fb arinih kurang sikit orang2 nak ngutuk kaw-kaw.Tak macam mase Malaysia kalah dengan Singapore arituh......macam-macam orang mengate.Macam yang mengate tuh terer bebenor main bola.Entah2 yang mengutuk tuh terer sepak angin jer.Hahahahahahah.


Mee goreng kasih sayang buat suami tercinta

 Gigih snap gambar



Tapi gambar nih memang suke tengok.Hakhakhakhakhak.Kecik tak kisah pongggggg

 
Kalah menang adat pertandingan.

Aum aum aum aum

1 comment:

Cik Rose said...

Kalah pun, saya still support pasukan negara kita. Selamanya...selamanya harimau malaya..