JOM KLIK

Monday, November 5

Rumah sewa

Finally kitorang masuk jugak rumah sewa.Walaupun bukan rumah sendiri tetap aku akan jaga rumah ni sebaik mungkin.

Pindah time hujan ni memang mencabar ok.Kitorang tak de la sampai sewa lori bagai sebab nye barang2 kitorang tak de la banyak sangat.Sumbat yg gedabak dalam kete ayah,yg kotak dalam kete kitorang.Barang2 lain tu cam biase la orang kedai tolong hantar kan.

First day tido umah ni aku tengok Kecik,Kecik tengok aku.Sumpah aku sedih giler tinggalkan rumah mak.Tapi kalu aku tak move out sampai bile aku tak ka belajar berdikari.Ni bile dah duduk sendiri aku ngan Kecik kene la pandai nak arrange hidup kitorang.Aku rase la kan masalah aku 1 jerrrrrrrrr aku tak confident nak drive.Cer kalu confident kompom masalah aku kurang sikit.Tak pe tak pe pasni makkkkk redah je hokeh.

Dah duduk sendiri nih kitorang ade lawwwww sendiri.Kecik basuh baju ngan sidai baju.Lipat baju aku lettew.

Esok aku start keje dah.AL pun dah tinggal sehari je.ESok kene kuar awal sebab nye nak anta Rania balik umah mak.

K lah banyak benda sebenarnye nak taip tapi letih pulak badan rasanye.Baru pindahkan barang dari 1 bilik ke 1 rumah.Tak dapat nak bayangkan kalu nanti umah sendiri dh siap pastu nak kene pindah balik.Huhuhuhuhuhuh
posted from Bloggeroid

No comments: