JOM KLIK

Friday, January 13

Perjalanan seorg ibu

Holahop

Tittle entry xbley blah.......skema kuase 20.Ni aku baru lepas tdo kan anak dlm buai.mcm nak berperang rupenye nak tdo kan budak kecik nih.smlm dekat kul 5 lebey baru sumer org dlm rumah nih blh tdo.sbb nyer anak aku menangis dr kul 3 smpi tahap xleh kuar sore.kesian sesgt.aku dodoi die xmo,letak kat dada die xmo,ayah dodoi die xmo,ayah bwk jln2 dlm umah pun xblh gak,mak amik br die cool ckit.ayah pasang cd azan n alquran.last2 dkt kul 5 br tdo.yg kelakar nyer sumer org tdo depan tv.kirenyer cinonet nih big boss ler.pastu ktrg ni umpama-saya yg menurut perintah!hebat anak aku wey!

Skrg ni anak aku kuat susu,minum susu formula jer.nape xminum susu badan?aku harap xde sape gatal2 mulut tnye yer.bak kate laki aku-jgn sedih2 mi,tun mahathir pun minum susu formula.ye......aku masih lg rs bersalah dkt anak aku,sbb tkt die x igt aku.tp aku percaya pd Allah swt,aku ibu yg kandung die,yg bwk die ke mane jer 9 bln dlm perut,aku ibu yg sakit nak melahirkan,mustahil die lupa kan aku.mcm aku le gak,aku pun minum susu formula pas 2 weeks aku tgk dunia,aku igt je mak,bertambah syg dr hari ke hari,blaja pun smpi msk university.

Skrg ni anak aku tdo buai.kalu ikutkan aku n laki aku ktrg xmo msk kan die dlm buai.tp ini yg bt die selesa,so ktrg msk kan la.tp so far alhamdulillah,anak aku xlupe katil busuk aku.kirenyer die blh tdo dlm buai n atas katil.tp kalu ade yg sudi memangku die lg die suke wey.hehehehehehehheheehe.aku nak curi tdo skrg ni,tp xbley plak.segar plak bijik mata.kang anak aku rengek2 nak susu baru ler aku ngantuk tahap ape tah.time tuh mule la aku bersajak dgn rania.hahhahahahahahahha.laki aku sll gelakkan aku.

Klah,aku nak g mkn roti gap.tngu ayah balik dr masjid belikan ayam gorg mat.laki aku outstation.arini balk bwk coklat utk aku.hahahhahahaha btl xtipu belikan coklat utk aku bkn utk rania.bye.........assalamualaikum.........

P/s: dlm berpantang ni aku suke bebenor mkn coklat.coklat xmenggemokkan kan kan kan?