JOM KLIK

Monday, October 25

MONDAY WITH LOTS OF LOVE

hi dear,

dh bekpas ke?me~dh sudah dh.makan karipap inti daging n telor.hasil air tangan sendiri.2nd trial yg menjadi.hehehehehehehheeh.how's ur wiken?mine was very2 pack wiken.last friday g tgk wayang dgn mr bubu,saturday g habiskan duit yg xberape nak ade dekat ikea n sunday busy bt karipap.ohhhh yeayyyyy........iron baju for 1 week :)

now me @ ofc,nak check bil dkt maxis tp lupe password.heheheheheheh asik lupe password jer.today is payday.so,agak sibok la pagi ni.i'm not complaining :).i love my job.

dis week stop dating for one whole week.bubu xde g keroje kat penang.ok la kot,nnt kalu asik jmpe jer ape plak org kate.hoh,i got my life back.seriously,u bring me up dear!

ok la,dh xtau nak tulih ape,nak pg kdi mesra nak g beli ribena.sayangilah perut anda :).no blues on monday ok,hope u guys will have very2 bless monday.babai

No comments: